Μικρο-πολιτική με… ρουσφετάκια – Τοπικοί Γκρούεζες χαράσσουν μονοδρόμους και πεζοδρόμους

Η πόλη μας είναι γεμάτη με δρόμους διπλής κατεύθυνσης αν και το πλάτος τους είναι λίγα μόλις μέτρα. Είναι επίσης γεμάτη με παρκαρισμένα αυτοκίνητα, ακόμα και στις δυο πλευρές αυτών των δρόμων, που δυσκολεύουν τη διέλευση αυτοκινήτων, αλλά και πεζών.

Δεκάδες είναι οι περιπτώσεις όπου οι κάτοικοι διαμαρτύρονται και ζητούν μέτρα. Μια ματιά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το αποδεικνύει.

Τι έχει κάνει για όλα αυτά η δημοτική αρχή; Μήπως έχει προωθήσει την εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης; Όχι. Επέλεξε μια πιο εύκολη λύση. Αποφασίζει μικροπαρεμβάσεις… έτσι χωρίς πρόγραμμα.

Η περίπτωση της οδού Δοξάτου στη Νέα Χαλκηδόνα, την οποία φέρνει για συζήτηση στην ερχόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου η διοίκηση του Δήμου, είναι χαρακτηριστική.

Κάποιος δημότης, κάτοικος της οδού Δοξάτου στο τμήμα από την Λεωφόρο Δεκελείας μέχρι την οδό Μαραθώνος, ζήτησε τη μονοδρόμηση της εν λόγω οδού. Εν συνεχεία υπάλληλος της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου πραγματοποίησε αυτοψία, στην οποία αποτυπώνεται ότι:

  • Η οδός Δοξάτου μεταξύ των οδών Δεκελείας και Περισσού είναι οδός διπλής κυκλοφορίας
  • Στη συμβολή των οδών Μαραθώνος και Δοξάτου λόγω έλλειψης ορατότητας γίνονται καθημερινά ατυχήματα
  • Δεν δίνεται η δυνατότητα καθαρισμού των ρείθρων από τη δεξιά πλευρά της οδού (λόγοι υγιεινής) λόγω στάθμευσης των οχημάτων
  • Καθίσταται δυσχερή(ς) έως αδύνατη η διέλευση των απορριμματοφόρων του Δήμου

Μετά από αυτό προτείνεται η μονοδρόμηση της οδού, με κατεύθυνση από την Δεκελείας έως την οδό Μαραθώνος.

Στη συνεδρίαση του Κοινοτικού Συμβουλίου της Νέας Χαλκηδόνας επισημάνθηκε ότι τα προβλήματα αυτά που καταγράφει η τεχνική υπηρεσία υπάρχουν σε δεκάδες δρόμους της πόλης μας. Ειδικά η Νέα Χαλκηδόνα, στην οποία δεν υφίσταται καν κυκλοφοριακή μελέτη, είναι γεμάτη από δρόμους όπου χωρά ένα αυτοκίνητο με το ζόρι. Όσο για τα απορριμματοφόρα δεν μπορούν να περάσουν στους περισσότερους δρόμους.

Μια λύση ίσως είναι η μονοδρόμηση. Άλλη λύση είναι η απαγόρευση στάθμευσης σε κάποιους δρόμους. Πώς όμως θα υιοθετηθούν αυτές οι λύσεις όταν δεν αντιμετωπίζεται συνολικά το πρόβλημα της κυκλοφορίας στην πόλη, αλλά με λύσεις – μπαλώματα κατά περίπτωση;

Είναι λύση να αποφασίζεται με αυθαίρετο τρόπο η μονοδρόμηση μιας οδού μήκους 30-40 μέτρων, η οποία εξυπηρετεί μερικές δεκάδες κατοίκους της περιοχής με την επιστολή ενός και μόνο κατοίκου;

Ενδεικτικό της προχειρότητας με την οποία αποφασίζονται τέτοια θέματα είναι ότι στην απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής για το θέμα καταγράφεται το αίτημα του αρμόδιου αντιδημάρχου Σ. Κοσκολέτου για γνωμοδότηση της Τροχαίας.

Είναι φανερό ότι οι συμμετέχοντες στη διοίκηση του Δήμου συμπεριφέρονται ως άλλοι… Γκρούεζες (ο γνωστός κινηματογραφικός τοπικός κομματάρχης που αποφάσιζε για όλα, ρόλος που ενσάρκωσε ο αείμνηστος Δ. Παπαγιαννόπουλος πλάι στον «Μαυρογιαλούρο» Λ. Κωνσταντάρα), αποφασίζοντας κατά περίπτωση και κάνοντας μικροπολιτική με ρουσφετάκια.

Γιώργος Κατερίνης

Υ.Γ. Στην ερχόμενη συνεδρίαση του Δ.Σ. υπάρχει ακόμα ένα θέμα με «άρωμα» ρουσφετιού: ζητείται η διαπλάτυνση πεζοδρομίων της Πλατείας Κωνσταντινουπόλεως, μετά από αίτημα επιχειρηματία της περιοχής. Η υποβάθμιση του ανώτερου συλλογικού οργάνου της πόλης συνεχίζεται: τα μεγάλα θέματα, όπως το σκανδαλώδες έργο του ηλεκτροφωτισμού, συζητούνται και αποφασίζονται σε κλειστό κύκλο 4-5 «κολλητών» του δημάρχου, ενώ τα θέματα τοπικής μικρο-πολιτικής και τα ρουσφετάκια έρχονται για συζήτηση στο Δ.Σ. Ας χαίρεται η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας το έκτρωμα που δημιούργησε στην τοπική αυτοδιοίκηση…

Μοιραστείτε το: Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *