Τώρα οι «επαγγελματίες διαμαρτυρόμενοι» μπορούν να στέλνουν τα παράπονά τους με ένα… κλικ

Πριν τρεις μήνες ο ίδιος ο δήμαρχος χαρακτήριζε «επαγγελματίες διαμαρτυρόμενους» όσους ανέβαζαν εικόνες εγκατάλειψης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σήμερα τους καλεί να ανεβάζουν φωτογραφίες με τα προβλήματα σε μια… ηλεκτρονική πλατφόρμα. Ας δούμε την ανακοίνωση του Δήμου:

Πιλοτική εφαρμογή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου – δημότη, «Novoville», ανακοινώνει ο Δήμος. Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android.

Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

  • Επιλογή τοποθεσίας
  • Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
  • Προσθήκη φωτογραφίας
  • Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Όπως ανακοινώνει ο Δήμος, οι υπηρεσίες με αυτό τον τρόπο έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς τους πολίτες.

Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.

Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.

Οφείλουμε να πούμε πάντως ότι αυτό που λείπει στο Δήμο μας δεν είναι η καταγραφή των προβλημάτων, αλλά η αντιμετώπισή τους. Μια σύγχρονη εφαρμογή μπορεί να κάνει πιο εύκολη την επικοινωνία των πολιτών, αλλά αυτό δεν αρκεί για να υπάρχει μια αμφίδρομη σχέση. Γιατί αυτό που καταγράφουμε στα δικά μας ρεπορτάζ είναι η αδυναμία των πολιτών να βρουν… άκρη στα προβλήματα που τους απασχολούν. Μια βόλτα των αρμόδιων αντιδημάρχων και του δημάρχου π.χ. στα ΚΕΠ θα τους αποκαλύψει ανθρώπους να ταλαιπωρούνται για ένα χαρτί. Όπως ανθρώπους που χρειάζονται την αρωγή των κοινωνικών υπηρεσιών θα τους δουν να πηγαίνουν και να ξαναπηγαίνουν στις αρμόδιες υπηρεσίες χωρίς να εξυπηρετούνται. Απλές διαδικασίες, όπως η έκδοση ενός πιστοποιητικού, που θα μπορούσαν να γίνουν αυτοματοποιημένα και χωρίς να χρειάζεται ένας πολίτης να υφίσταται καμιά ταλαιπωρία, απαιτούν αυτοπρόσωπη παρουσία.

Όσο για τα προβλήματα της πόλης, είδαμε πώς αντιμετωπίστηκαν οι πολίτες που ανέβασαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εικόνες εγκατάλειψης κοινόχρηστων χώρων. Υποκρισία; Ή απλά άλλη μια επικοινωνιακή φούσκα;

Κι ένα ερώτημα: Πόσα κόστισε στο Δήμο αυτή η πλατφόρμα;

Μοιραστείτε το: Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *