Περί ανακριβειών…

Επειδή διαβάζουμε διάφορα από κάποιους που το παίζουν «ρεπόρτερ»:

Στο έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο (19/12) δεν αποφασίστηκε η υπογειοποίηση, ούτε κάποιο άλλο έργο. Συζητήθηκαν απλά οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για όσο διάστημα θα γίνεται το έργο (14 μήνες, όπως δηλώνει η ανάδοχος εταιρεία).

Η απόφαση για το έργο της υπογειοποίησης («πακέτο» με το σχέδιο του νέου γηπέδου) εκμαιεύτηκε σε μια επεισοδιακή συνεδρίαση το 2013 με μόνο 17 παρόντες σύμβουλους (κάποιοι εξωθήθηκαν σε αποχώρηση από παριστάμενους «οπαδούς»), χωρίς εισήγηση της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου, απλά με ένα σχέδιο που προσκόμισε η ΠΑΕ ΑΕΚ. Μια υπογειοποίηση που τότε κανείς δεν εξήγησε από πού θα ξεκινά και πού θα τελειώνει. Αυτή την αόριστη απόφαση χρησιμοποίησαν αργότερα κάποιοι για να εισηγηθούν το έργο ως… αίτημα της πόλης για την εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας των οχημάτων. Και για να βαφτίσουν ένα συμπληρωματικό έργο του γηπέδου ως δημόσιο και κοινωφελές, αντλώντας και τη σχετική χρηματοδότηση από το ταμείο της Περιφέρειας.

Όταν έφτασε η ώρα της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων της υπογειοποίησης το 2017 το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας με μια τεκμηριωμένη εισήγηση την καταψήφισε με αυξημένη πλειοψηφία 20 δημοτικών συμβούλων με 3 αποχές, σε μια συνεδρίαση όπου δεν βρέθηκε κανείς να την υποστηρίξει με την ψήφο του. Από τη σημερινή πλειοψηφία οι μόνοι που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση εκείνη ήταν ο σημερινός πρόεδρος του ΔΣ Λ. Γεωργαμλής και ο Χρ. Κοπελούσος, που όμως δεν υποστήριξαν το έργο, δηλώνοντας αποχή. Βέβαια η γνώμη του Δήμου αγνοήθηκε από την Περιφέρεια Αττικής και από τα αρμόδια υπουργεία και η ΜΠΕ τελικά εγκρίθηκε με σημαντικές αλλαγές ως προς το αρχικό σχέδιο (δείτε εδώ σχετικό ρεπορτάζ).

Και φτάσαμε στην πρόσφατη «έκτακτη» συζήτηση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, όπου και πάλι χωρίς εισήγηση της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου, εγκρίθηκαν από το Δημοτικό Συμβούλιο οι ρυθμίσεις που εισηγείται η τεχνική εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο, χωρίς καν να έρθει κάποιος αρμόδιος να την υποστηρίξει.

Λεπτομέρεια: ο αντιδήμαρχος Δημήτρης Κανταρέλης που εισηγήθηκε τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις δεν είχε παραβρεθεί καν στη συνεδρίαση για την ΜΠΕ της υπογειοποίησης, άρα δεν είχε καν εκφράσει την άποψή του για ένα έργο που θα καθορίσει την όψη και την λειτουργία της πόλης. Τώρα ανέλαβε για λογαριασμό της αναδόχου εταιρείας να εισηγηθεί τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

Όποιοι στην πόλη επιθυμούν να μάθουν τι συζήτησε το Δ.Σ. το 2017 και ποια άποψη εκφράστηκε από την τότε πλειοψηφία για το έργο της υπογειοποίησης μπορεί να διαβάσει εδώ το σχετικό κείμενο που κυκλοφόρησε τότε ο Δήμος για να ενημερώσει τους κατοίκους. Αναμένουμε από τη σημερινή διοίκηση να ενημερώσει τους κατοίκους για το τι θα συμβεί στην πόλη με την απόφαση που έλαβαν στις 19/12…

Μοιραστείτε το: Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *