Περί ενόχλησης των δημοτών: Δυο απορίες και ένα σχόλιο σε μια ανακοίνωση

Την επίσημη υπογραφή της σύμβασης μεταξύ Περιφέρειας Αττικής και Intrakat για το έργο της υπογειοποίησης τμήματος της Πατριάρχου Κωνσταντίνου και της Φωκών, ανακοίνωσε η… ΑΕΚ. Σύμφωνα με την ανακοίνωση οι υπογραφές θα πέσουν την Δευτέρα 9/12 και εκτός από τα δυο εμπλεκόμενα μέρη (την Περιφέρεια που χρηματοδοτεί το έργο και την ανάδοχο κατασκευαστική εταιρεία) θα παραβρίσκεται και η ηγεσία της ομάδας (για να μην υπάρχει καμιά αμφιβολία ποιον αφορά το συγκεκριμένο έργο).

Αυτό στο οποίο θέλουμε να σταθούμε όμως δεν είναι η ίδια η είδηση, όσο το παρακάτω απόσπασμα της ανακοίνωσης, το οποίο μας γεννά δυο απορίες και ένα σχόλιο:

«Ένα έργο το οποίο, εκτός του ότι θα ανακουφίσει κυκλοφοριακά την πόλη της Νέας Φιλαδέλφειας και θα απελευθερώσει δέκα στρέμματα έξτρα χώρου για τους δημότες, οι οποίοι σε όλο αυτό το μήκος του δρόμου δεν θα έχουν την καθημερινή ενόχληση των αυτοκινήτων, είναι απαραίτητο για την έκδοση της άδειας λειτουργίας του γηπέδου της ομάδας».

Απορία 1η: Ακόμα περιμένουμε να δούμε ένα επίσημο σχέδιο με τα περίφημα δέκα στρέμματα. Γιατί οι όποιες γνώσεις γεωμετρίας έχουμε, δεν μας βοηθούν να εξηγήσουμε πώς τα 275 μέτρα υπογειοποιημένου δρόμου, ελευθερώνουν 10 στρέμματα (δείτε και το παλαιότερο δημοσίευμά μας: Άσκηση γεωμετρίας: πώς τα 275 μ. της υπογειοποίησης ελευθερώνουν 10 στρέμματα).

Απορία 2η: Δεκτό το ενδιαφέρον της ομάδας για την ενόχληση των κατοίκων από τα αυτοκίνητα (αν και η ενόχληση αυτή είναι πολύ μικρότερη, από την ενόχληση που θα αισθάνονται κατά τη διάρκεια λειτουργίας του γηπέδου). Δεν αισθάνεται όμως κανένας την ανάγκη αφενός να ενημερώσει και αφετέρου να ζητήσει προκαταβολικά συγνώμη για την ενόχληση που θα βιώσουν οι περίοικοι του έργου, αλλά και χιλιάδες πολίτες (όχι μόνο δημότες της Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας, αλλά και όμορων δήμων) καθόλη τη διάρκεια των έργων της υπογειοποίησης;

Και τέλος ένα σχόλιο: Στο τέλος της παραγράφου από την ανακοίνωση που παραθέτουμε αναφέρεται ο πραγματικός σκοπός του έργου της υπογειοποίησης. Το έργο είναι απαραίτητο για την έκδοση της άδειας λειτουργίας του γηπέδου.

Αντιλαμβανόμαστε, λοιπόν, ότι όλα τα υπόλοιπα περί ενόχλησης των κατοίκων από την κυκλοφορία οχημάτων και περί απελευθέρωσης ελεύθερων χώρων ουδόλως ενδιαφέρουν την ομάδα, αλλά και τους σχεδιαστές του έργου. Αυτό που πρυτάνευσε στο σχεδιασμό του έργου ήταν η επέκταση του ζωτικού χώρου πέριξ του γηπέδου, η διευκόλυνση (εις βάρος του δημόσιου χώρου) εισόδου σε αυτό και όλο αυτό βαφτίστηκε δημόσιο έργο και χρηματοδοτήθηκε από τον ελληνικό λαό με μερικά εκατομμύρια.

Σημείωση: Για άλλη μια φορά ο Δήμος μας φαίνεται να απουσιάζει από τη διαδικασία. Η υπογραφή ενός έργου που θα ανατρέψει την κυκλοφορία της πόλης θα γίνει ερήμην του Δήμου μας. Αλήθεια, η δημοτική αρχή δεν έχει λάβει πρόσκληση;

Μοιραστείτε το: Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

One comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *