Η πόλη έχει ανάγκη αναβάθμισης και όχι κατάργησης της δημοτικής συγκοινωνίας, όπως υπονοεί η διοίκηση

Το θέμα της Δημοτικής Συγκοινωνίας τέθηκε για μία ακόμη φορά στο Δημοτικό Συμβούλιο, έστω και εκτός ημερήσιας διάταξης. Να υπενθυμίσουμε ότι πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκε η προσωρινή διακοπή της δημοτικής συγκοινωνίας προκειμένου να επισκευαστούν τα λεωφορεία και η επίσημη τοποθέτηση του προέδρου της Κοινωφελούς επιχείρησης του Δήμου κ. Καραβία ήταν ότι θα επανεξεταστεί η λειτουργία της.

Στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου (21/10), μετά από ερώτημα που κατέθεσε ο Ά. Βασιλόπουλος, η κατάσταση θόλωσε ακόμη περισσότερο αναφορικά με τις προθέσεις της διοίκησης για τη δημοτική συγκοινωνία. Ναι μεν, ο κύριος Βούρος ανέφερε ότι είναι στο πρόγραμμα της παράταξής του η δημοτική συγκοινωνία (και δεν έχουμε λόγο να μην τον πιστέψουμε), πλην όμως ο κύριος Καραβίας ανέφερε ξανά την επανεξέταση της λειτουργίας της.

Αυτός όμως που ήταν ξεκάθαρα εχθρικός ως προς την ύπαρξη της δημοτικής συγκοινωνίας ήταν ο συμπολιτευόμενος Π. Γρετζελιάς. Την άποψή του που είναι και η πιο επικίνδυνη, στήριξε μάλιστα με ένα σωρό ψεύδη. Είπε συγκεκριμένα ότι τα λεωφορεία πηγαινοέρχονται άδεια, εννοώντας ότι είναι άχρηστη η λειτουργία της. Παρουσίασε διπλάσιο το κόστος λειτουργίας της προκειμένου να δημιουργήσει εντυπώσεις. Είπε ότι η συγκοινωνία λειτούργησε χωρίς να προηγηθεί μελέτη, όταν είναι γνωστό πως είναι παράνομο να λειτουργήσει η δημοτική συγκοινωνία χωρίς εγκεκριμένη μελέτη από τον ΟΑΣΑ και το Υπουργείο Υποδομών. Είπε τέλος ότι τα λεωφορεία δόθηκαν τζάμπα στη Νέα Ιωνία, προκειμένου να δημιουργήσει εντυπώσεις.

Αν και το πολιτικό ήθος του κ. Γρετζελιά είναι γνωστό στην πόλη, χρειάζεται να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους. Η προηγούμενη δημοτική αρχή παρέλαβε 3 παροπλισμένα και διαλυμένα λεωφορεία, τα οποία είχαν αγοραστεί από τη διοίκηση Αδαμόπουλου και βρίσκονταν παρατημένα στο νεκροταφείο. Όχι μόνο δεν λειτουργούσαν, αλλά γίνονταν και διαρκές αντικείμενο βανδαλισμών καθώς βρίσκονταν σε αφύλακτο χώρο. Γι αυτή την κατάσταση ο ίδιος ο κ. Γρετζελιάς, ως τμήμα της διοίκησης Γαϊτανά, φέρει ευθύνη. Κι ενώ δε νιώθει καμία ανάγκη να απολογηθεί, έχει και το θράσος να εκτοξεύει επιθέσεις.

Τα λεωφορεία επισκευάστηκαν πλήρως από την προηγούμενη δημοτική αρχή, αλλά συνέχιζαν να είναι ανενεργά καθώς δεν υπήρχε η δυνατότητα προσλήψεων, οι οποίες στην ουσία απαγορεύτηκαν από το πρώτο μνημόνιο του 2010. Γι’ αυτό και για 2 εξάμηνα τα λεωφορεία δόθηκαν δανεικά στο Δήμο Νέας Ιωνίας με ομόφωνες αποφάσεις Δημοτικών Συμβουλίων, προκειμένου να μην είναι ανενεργά και υφίστανται διαρκείς φθορές. Στους όρους της παραχώρησης ήταν η τακτική συντήρηση των λεωφορείων με έξοδα του Δήμου Νέας Ιωνίας καθώς και η επιστροφή τους μόλις ο Δήμος μας λάβει τις απαραίτητες εγκρίσεις για τη λειτουργία δημοιτικής συγκοινωνίας.

Και οι δύο όροι τηρήθηκαν. Μόλις ο Δήμος μας ολοκλήρωσε τις χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες για την έγκριση της μελέτης και τη χορήγηση της άδειας από το Υπουργείο Υποδομών, προχώρησε στην ίδρυση και λειτουργία της φέτος τον Ιούλιο. Εκδόθηκαν μάλιστα και ενημερωτικά φυλλάδια για τις στάσεις και τις διαδρομές, τα οποία πιθανότατα κατέληξαν στο καλάθι των αχρήστων από τη νέα δημοτική αρχή.

Το γεγονός είναι ότι η προηγούμενη δημοτική αρχή με τα υπαρκτά μέσα έβαλε ξανά σε λειτουργία τη δημοτική συγκοινωνία ύστερα από 10 χρόνια στη Νέα Φιλαδέλφεια και για πρώτη φορά στη Νέα Χαλκηδόνα. Προφανώς και δεν είναι τέλεια, αφού με τα 3 λεωφορεία υπάρχει δυνατότητα μόνο για δύο γραμμές, γεγονός που σημαίνει ότι πολλά σημεία της πόλης δεν καλύπτονται. Όμως ακόμα και έτσι προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες αφού ενώνει για πρώτη φορά το Κάτω Κουκλάκι στη Νέα Χαλκηδόνα με το κέντρο της Νέας Φιλαδέλφειας και το Νεκροταφείο με το σταθμό του Περισσού. Στα πλάνα της προηγούμενης δημοτικής αρχής ήταν η επέκταση της δημοτικής συγκοινωνίας με την αγορά νέων λεωφορείων και τις προσλήψεις επιπλέον οδηγών, καθώς και η άμεση εφαρμογή τηλεματικής ώστε να γνωρίζουν οι επιβάτες τον χρόνο άφιξης του λεωφορείου σε κάθε στάση.

Αυτή την συζήτηση έχει ανάγκη η πόλη. Την αναβάθμιση της δημοτικής συγκοινωνίας και όχι την κατάργησή της, αφού πρώτα φυσικά κάποιοι θα έχουν φροντίσει να απαξιωθεί στα μάτια του κόσμου.

Μοιραστείτε το: Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *