Στιγμές από το Παρελθόν: 6 Δεκεμβρίου

Το Γεγονός (Δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου-2008), Η Γέννηση (Γιάννης Αντετοκούνμπο-1994), ο Θάνατος (Παύλος Σιδηρόπουλος-1990)

ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ: Η δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου

Συμπληρώνονται δέκα χρόνια από τη μέρα που ο αστυνομικός Επαμεινώνδας Κορκονέας δολοφόνησε τον 15χρονο Αλέξη Γρηγορόπουλο, πυροβολώντας τον στη συμβολή των οδών Μεσολογγίου και Τζαβέλλα στα Εξάρχεια. Ο αστυνομικός, όπως αποδείχτηκε στο ακροατήριο, σήκωσε το όπλο του και πυροβόλησε σε ευθεία μια παρέα παιδιών στα Εξάρχεια, πετυχαίνοντας τον Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο στο στήθος.

Η δολοφονία του Αλέξανδρου επιχειρήθηκε αρχικά να παρουσιαστεί διαφορετικά από την αστυνομία. Οι πρώτες πληροφορίες έκαναν λόγο για συμπλοκή μεταξύ αστυνομίας και περίπου 30 αναρχικών. Ο Κορκονέας και ο συνάδελφός του Βασίλης Σαραλιώτης αρχικά ισχυρίστηκαν ότι βρέθηκαν αμυνόμενοι και ότι ο Κορκονέας πυροβόλησε δύο φορές στον αέρα και μία στον έδαφος. Από τη βαλλιστική και την ιατροδικαστική έκθεση φάνηκε ότι η βολή του Κορκονέα ήταν ευθεία, στόχευσε τον Αλέξανδρο και τον πέτυχε στην καρδιά, προκαλώντας ακαριαία τον θάνατό του. Συνεργάτες της ΕΛΑΣ στην απόπειρα συγκάλυψης της εν ψυχρώ δολοφονίας υπήρξαν τα καθεστωτικά ΜΜΕ.

Μια ώρα είχε περάσει και τότε βγαίνει το πρώτο έκτακτο δελτίο από τον τηλεοπτικό σταθμό Alter όπου με ψεύδη και εικόνες αρχείου, χωρίς αυτές να δηλώνονται πουθενά ως τέτοιες, έκαναν λόγο για συμπλοκή της αστυνομίας και περίπου 30 αναρχικών. Ακολουθεί το Mega όπου διαπράττει μια από τις μεγαλύτερες αθλιότητες της ελληνικής τηλεόρασης καθώς παραποιεί ένα βίντεο ντοκουμέντο από τη στιγμή της δολοφονίας. Το κανάλι πήρε το βίντεο που τράβηξε από το μπαλκόνι της η Λητώ Βαλιάτζα και το παραποίησε χωρίς κανένα απολύτως ίχνος ντροπής. Αλλοίωσε ξεκάθαρα το ερασιτεχνικό βίντεο ώστε να φανεί ότι πριν από τους πυροβολισμούς των αστυνομικών επικρατούσε ένταση και σπάσιμο βιτρινών. Πρόσθεσε ήχους ώστε να δείξει ότι υπήρχαν συμπλοκές ενώ οι δημοσιογράφοι που μετέδιδαν το ρεπορτάζ έλεγαν πως κάπου στους 30 νεαρούς έκαναν επίθεση στους αστυνομικούς.

Παρά τις αρχικές προσπάθειες να υποβαθμιστεί το θέμα, τα κοινωνικά δίκτυα κάλυψαν το κενό & τα ψεύδη -που σκόπιμα επιχείρησαν να επιβάλλουν τα συστημικά ΜΜΕ-, μεταδίδοντας αναλυτικές πληροφορίες και ντοκουμέντα από το περιστατικό.

Η δολοφονία του διαδόθηκε σαν αστραπή σε ολόκληρη την χώρα, πυροδοτώντας ένα κύμα διαδηλώσεων από το ίδιο βράδυ. Την επόμενη μέρα ξεκίνησαν οι καταλήψεις σε γυμνάσια και λύκεια, αρχικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και αργότερα σχεδόν σε όλη την χώρα. Κλειστές έμειναν και πολλές πανεπιστημιακές σχολές, αφού στα περισσότερα ΑΕΙ και ΤΕΙ αποφασίστηκαν καταλήψεις.

Από την πλευρά της κυβέρνησης, ο τότε υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος υπέβαλε την παραίτησή του για λόγους ευθιξίας, η οποία όμως δεν έγινε δεκτή από τον τότε πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή.

Η είδηση της δολοφονίας του Γρηγορόπουλου δημιούργησε ένα πρωτοφανές κίνημα διαμαρτυρίας, που εκφράστηκε σε όλη τη χώρα με διαδηλώσεις μαθητών ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα χωριά της Ελλάδας. Στους δρόμους την επόμενη ημέρα κατέβηκαν επίσης οι δάσκαλοι και οι καθηγητές, που κήρυξαν 24ωρες απεργίες.

Την 7η Δεκεμβρίου οι αντιδράσεις ήταν κυρίως μαθητικές και φοιτητικές. Από το βράδυ της 6ης Δεκεμβρίου πολλά αστυνομικά τμήματα δέχτηκαν επιθέσεις με πέτρες και ξύλα. Ταυτόχρονα έγιναν και πολλές συμβολικές κινήσεις διαμαρτυρίας, όπως αυτή με μαθητές να ξαπλώνουν γυμνοί σαν πτώματα στα σκαλοπάτια της ΓΑΔΑ και να κάνουν προσφορά λουλουδιών στους αστυνομικούς.

Εκτός της Ελλάδας, διαδηλώσεις κατά της αστυνομικής καταστολής οργανώθηκαν επίσης στη Λευκωσία, την Πάφο, στο Λονδίνο στο Βερολίνο, στη Μπολόνια, στη Βενετία, στη Νέα Υόρκη, σε πόλεις της Αυστραλίας και στην Κωνσταντινούπολη.

Από το βράδυ της 7ης Δεκεμβρίου, το πλήθος των αγανακτισμένων άρχισε να συμπληρώνεται από ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας. Το πρωί της 8ης Δεκεμβρίου τα κόμματα της Αριστεράς, αριστερές οργανώσεις και φοιτητικοί σύλλογοι κάλεσαν τον κόσμο σε προπύλαια και στην Ομόνοια. Η πορεία πέρασε από το κάτω μέρος της πλατείας Συντάγματος -καθώς η ΕΛΑΣ εμπόδισε την προσέγγιση των διαδηλωτών στην Βουλή- και ολοκληρώθηκε στον Εθνικό Κήπο. Συνοδεύτηκε από γενικευμένες συγκρούσεις και καταστροφές σε καταστήματα, τράπεζες και ξενοδοχεία, οι οποίες επεκτάθηκαν το βράδυ σε πολλές περιοχές του κέντρου αλλά και στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις της περιφέρειας.

Συγκρουσεις – Εξάρχεια

Η γενίκευση των ταραχών δημιούργησε φήμες για επιβολή του άρθρου 48 του Συντάγματος για κήρυξη της χώρας σε κατάσταση εθνικής ανάγκης, την οποία διέψευσε το βράδυ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος μετά από έκτακτη κυβερνητική επιτροπή. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας παρέμεινε στο φρουρούμενο προεδρικό μέγαρο για λόγους ασφαλείας μετά τα αλλεπάλληλα χτυπήματα της ιδιωτικής του κατοικίας στην Αθήνα.

Η Τρίτη 9 Δεκεμβρίου ήταν ημέρα της κηδείας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, η οποία πραγματοποιήθηκε στο κοιμητήριο Παλαιού Φαλήρου, όπου παρευρέθηκαν χιλιάδες κόσμου. Μετά την κηδεία σημειώθηκαν επεισόδια πετροπόλεμου στην ευρύτερη περιοχή, κατά τα οποία τα ΜΑΤ έκαναν χρήση δακρυγόνων. Αστυνομικοί της Ομάδας Ζ πυροβόλησαν πολλές φορές στον αέρα. Οι συγκρούσεις και τα επεισόδια συνεχίστηκαν το ίδιο βράδυ σε πολλές πόλεις εκτός της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, στην Πάτρα, τη Λάρισα, την Κοζάνη, τη Μυτιλήνη, καθώς και στην Κρήτη.

Αντιδράσεις προκάλεσαν φωτογραφίες και βίντεο που δημοσιεύθηκαν με αστυνομικούς να προτάσσουν τα όπλα τους και ακόμη και να τα χρησιμοποιούν ρίχνοντας βολές στον αέρα, ενέργειες που είχαν ως αποτέλεσμα τον σχηματισμό δικογραφίας έναντι τουλάχιστον δύο αστυνομικών.

Στις 24 Αυγούστου 2009 το Συμβούλιο Εφετών Αθηνών διέταξε την παραπομπή των δύο ειδικών φρουρών στο Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο, προκειμένου να δικαστούν για ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο ο Κορκονέας και για απλή συνέργεια σε ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο ο Σαραλιώτης.

Στις 11 Οκτωβρίου 2010, το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Άμφισσας, αποτελούμενο από 3 τακτικούς δικαστές και 4 ένορκους, έκρινε και τους δύο ειδικούς φρουρούς ενόχους, τον Κορκονέα για ανθρωποκτονία με άμεσο δόλο (με μετατροπή της κατηγορίας επί το αυστηρότερον και χωρίς ελαφρυντικά) και τον Σαραλιώτη για συνέργεια. Ο Κορκονέας καταδικάστηκε σε ισόβια κάθειρξη (ψήφοι 4-3) και 15 μήνες φυλάκιση, ενώ ο Σαραλιώτης σε πρόσκαιρη κάθειρξη δέκα ετών (ψήφοι 6-1). Και οι δυο καταδικασθέντες οδηγήθηκαν στη φυλακή, αλλά μετά από ένα χρόνο ο Σαραλιώτης αποφυλακίστηκε με περιοριστικούς όρους.

Στο σκεπτικό της απόφασης αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι η «ακατάσχετη επιθυμία του Επαμεινώνδα Κορκονέα να προκαλέσει με κάθε τρόπο άοπλα νεαρά άτομα και να κάνει επίδειξη ισχύος, εμφορούμενος από την ασφάλεια που του παρείχε η κατοχή του οπλισμού του» ήταν μία από τις αιτίες που οδήγησαν στη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.

 

Πηγή: The Press Project

Η ΓΕΝΝΗΣΗ: Γιάννης Αντετοκούνμπο

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο (πλήρες όνομα Γιάννης Σίνα-Ούγκο Αντετοκούνμπο, 6 Δεκεμβρίου 1994, Ζωγράφου) είναι Έλληνας επαγγελματίας καλαθοσφαιριστής νιγηριανής καταγωγής. Έχει ύψος 2,11 μ. και αγωνίζεται σε όλες τις θέσεις καλαθοσφαίρισης ως παίκτης των Μιλγουόκι Μπακς και της Εθνικής Ελλάδος. Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στην Α2 κατηγορία του ελληνικού πρωταθλήματος καλαθοσφαίρισης ως παίκτης του Φιλαθλητικού. Κατόπιν επιλέχθηκε στο ντραφτ του ΝΒΑ στη θέση 15 από τους Μιλγουόκι Μπακς το 2013, όπου και εξελίχθηκε στον κορυφαίο παίκτη της ομάδας στις περισσότερες στατιστικές κατηγορίες, και σε έναν από τους κορυφαίους παίκτες του πρωταθλήματος του NBA. Έχει τον αριθμό 34 στην φανέλα του και το αγωνιστικό παρατσούκλι του είναι The Greek Freak.

Ο Αντετοκούνμπο γεννήθηκε στην Αθήνα στις 6 Δεκεμβρίου 1994, και είναι παιδί μεταναστών από το Λάγος της Νιγηρίας, του Τσαρλς και της Βερόνικα, οι οποίοι ήρθαν στην Ελλάδα το 1991. Οι γονείς του απέκτησαν άλλα 3 αγόρια στην Ελλάδα, τον Θανάση, τον Κώστα, και τον Αλέξη. Ο πατέρας του Αντετοκούνμπο ήταν πρώην επαγγελματίας ποδοσφαιριστής στην Νιγηρία, ενώ η μητέρα του αθλήτρια του άλματος εις ύψος. Η οικογένεια απέκτησε πέντε παιδιά, τα οποία πήραν ένα ελληνικό κι ένα νιγηριανό όνομα. Το νιγηριανό όνομα του Γιάννη ήταν «Ούγκο».

Αν και ο Αντετοκούνμπο και τα 3 αδέρφια του γεννηθήκαν και μεγάλωσαν στην Ελλάδα, δεν απέκτησαν αυτόματα το δικαίωμα της ελληνικής ιθαγένειας. Έως την ηλικία των 18 ετών, ο Αντετοκούνμπο ήταν «παράνομος», δεν είχε επίσημα έγγραφα και δεν ήταν πολίτης ούτε της Ελλάδας ούτε της Νιγηρίας. Οι συνθήκες διαβίωσης της οικογένειας ήταν δύσκολες, καθώς οι γονείς του δυσκολεύονταν να βρουν εργασία, και έτσι ο Αντετοκούνμπο μαζί με τον αδερφό του τον Θανάση έβγαζαν τα προς το ζην πουλώντας γυαλιά ηλίου, τσάντες και ρολόγια στις υπαίθριες αγορές.
Μεγάλωσε στην συνοικία των Σεπολίων. Ξεκίνησε να ασχολείται με την καλαθοσφαίριση το 2007, και έως το 2009 έπαιζε πλέον επαγγελματικά για την ομάδα εφήβων του Φιλαθλητικού, όπου ο Θανάσης και ο Κώστας ξεκίνησαν επίσης να παίζουν αργότερα, ενώ ο αδερφός του ο Φράνσις πίσω στην Νιγηρία έγινε επαγγελματίας ποδοσφαιριστής.

Επιλέχθηκε στο νούμερο 15 του ντραφτ του NBA στις 4 Απριλίου του 2013 από τους Μιλγουόκι Μπακς, καταλαμβάνοντας την υψηλότερη θέση σε ντραφτ για Έλληνα παίκτη του NBA. Οι αρμόδιες υπηρεσίες της ελληνικής κυβέρνησης του έδωσαν έγγραφα ελληνικής υπηκοότητας επίσημα στις 9 Μαΐου του 2013, ένα μήνα μετά την επιλογή του στο NBA ντραφτ.

Ξεκινώντας την ζωή του στο Μιλγουόκι και λαμβάνοντας τις αρχικές οικονομικές απολαβές του, στήριζε την οικογένεια του πίσω στην Αθήνα στέλνοντας τους χρήματα. Σε μια από αυτές τις συναλλαγές, συνειδητοποίησε πως είχε στείλει όλα τα χρήματα που είχε διαθέσιμα στους γονείς του και ο ίδιος δεν είχε χρήματα για να πάει στον αγώνα που έδινε η ομάδα του την ίδια ημέρα, έτσι ξεκίνησε να τρέχει την διαδρομή έως το γήπεδο μέχρι να σταματήσει κάποιος περαστικός και τον πάρει με το αυτοκίνητό του.

Μετά την εδραίωσή του στο NBA, η οικογένεια μετακινήθηκε από την Αθήνα στο Μιλγουόκι. Τον Ιούλιο του 2016, ο Θανάσης και ο Γιάννης, ξεκίνησαν τη στρατιωτική τους θητεία στον Ελληνικό Στρατό. Εκεί υπηρέτησαν για τρεις μήνες, ως Έλληνες του εξωτερικού.

Στις 19 Σεπτεμβρίου του 2016, ο Αντετοκούνμπο έλαβε 4ετή επέκταση συμβολαίου από τους Μιλγουόκι Μπακς, με συνολικές απολαβές 100 εκατομμυρίων δολαρίων. Τον Ιούλιο του 2018 ο Αντετοκούνμπο έγινε ο αθλητής ο οποίος διακόσμησε το εξώφυλλο της συσκευασίας του δημοφιλούς ηλεκτρονικού παιχνιδιού NBA 2K στην κανονική του έκδοση, ο πρώτος μη Αμερικανός αθλητής του NBA ο οποίος προβλήθηκε στο εξώφυλλο, ενώ στην ειδική έκδοση προβλήθηκε ο Λεμπρόν Τζέιμς.

Παρότι ο Γιάννης και όλη η οικογένειά του είναι ιδιαίτερα αγαπητοί από την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών, δεν έχουν γλυτώσει από το ρατσιστικό μίσος. Ο επικεφαλής του Νεοναζιστικού κόμματος «Χρυσή Αυγή» αλλά και ορισμένοι άλλοι μισάνθρωποι, έχουν επιτεθεί εναντίον τους με ρατσιστικούς χαρακτηρισμούς. Ο ίδιος ο Γιάννης, ένας από τους πιο δημοφιλείς Έλληνες σήμερα, έχει απαντήσει τονίζοντας την περηφάνεια & την ευγνωμοσύνη που νοιώθει και για τις 2 πατρίδες του. Σεμνός, χαμογελαστός και προσιτός πάντα, αποτελεί σύμβολο αντιρατσισμού και ανθρωπιάς.

 

Πηγή: el.wikipedia.org

Ο ΘΑΝΑΤΟΣ: Παύλος Σιδηρόπουλος

Ο Παύλος Σιδηρόπουλος, εμβληματικός έλληνας μουσικός, ίσως ο πιο χαρακτηριστικός εκπρόσωπος της ελληνικής ροκ σκηνής, γεννήθηκε στις 27 Ιουλίου του 1948 στην Αθήνα. Ήταν δισέγγονος του Αλέξη Ζορμπά και ανιψιός της γνωστής ποιήτριας Έλλης Αλεξίου. Σ’ αυτές τις δύο διαφορετικές του ρίζες έβλεπε την αιτία της συνύπαρξης σ’ αυτόν του ρόκερ και του σκεπτικιστή.

Η μουσική του πορεία ξεκινά το 1970 από τη Θεσσαλονίκη, όπου σπουδάζει Μαθηματικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο. Συγκατοικεί με τον Βαγγέλη Γερμανό. Την περίοδο εκείνη ο Σιδηρόπουλος έπαιζε κρουστά και μαζί με τον Γερμανό έπαιζαν συχνά μουσική, ενώ είναι φανατικός θαμώνας της μουσικής σκηνής της πόλης. Εκεί γνωρίζει τον Παντελή Δεληγιαννίδη, με τον οποίο δημιουργούν το ντουέτο «Δάμων και Φιντίας». Μαζί κυκλοφορούν τον δίσκο 45 στροφών «Το ξέσπασμα / Ο κόσμος τους» και συμμετέχουν στη συλλογή «Ζωντανοί στο κύτταρο». Από το 1972 έως το 1974 ενσωματώνονται στα «Μπουρμπούλια». Καρπός αυτής της συνεργασίας είναι το «Ο Ντάμης ο σκληρός».

Εν μέσω δικτατορίας, το σχήμα διαλύεται και τα «Μπουρμπούλια» ακολουθούν τον Διονύση Σαββόπουλο. Ο Παύλος Σιδηρόπουλος επιλέγει να συνεργαστεί με τον Γιάννη Μαρκόπουλο και συμμετέχει ως τραγουδιστής σε τρεις δίσκους του: «Θεσσαλικός Κύκλος», «Μετανάστες» και «Οροπέδιο».

Το 1976 δημιουργεί, μαζί με τους Βασίλη και Νίκο Σπυρόπουλο, το γκρουπ «Σπυριδούλα» και κυκλοφορούν ίσως τον κορυφαίο δίσκο της ελληνικής ροκ δισκογραφίας, τον «Φλου», με έναν ολοκληρωμένο ροκ ήχο, πρωτόγνωρο για τα εγχώρια δεδομένα. Οι ηχογραφήσεις σύμφωνα με μαρτυρίες ήταν δύσκολες με τον Σιδηρόπουλο να έρχεται σε ρήξη με το συγκρότημα, εν μέρει λόγω των προβλημάτων εθισμού που ήδη είχε. Ο δίσκος κυκλοφόρησε καθυστερημένα τον Μάιο του 1979. Η υποδοχή του από τον ειδικό τύπο ήταν γενικά θετική. Οι πωλήσεις όμως ήταν απογοητευτικές και δεν ξεπέρασαν τις 5.000. Τα επόμενα χρόνια όμως η αποδοχή και οι πωλήσεις του Φλου θα αυξάνονταν θεαματικά, με το δίσκο να κάνει διαρκείς επανεκδόσεις, ενώ το 1992 ψηφίστηκε από τους συντάκτες του περιοδικού Ποπ+Ροκ ως το «καλύτερο άλμπουμ στην ιστορία της ελληνικής ροκ σκηνής». Οι Σπυριδούλα με τον Σιδηρόπουλο έκαναν μια σειρά ζωντανών συναυλιών για την υποστήριξη του δίσκου όμως λίγους μήνες μετά οι δρόμοι τους χώρισαν, πιθανόν γιατί οι Σπυρόπουλοι ήθελαν να ακολουθήσει το συγκρότημα μια πιο ξεκάθαρη πολιτική γραμμή.

Το 1979 ο Παύλος Σιδηρόπουλος δημιουργεί το σχήμα «Εταιρία Καλλιτεχνών», με αγγλικό στίχο, χωρίς όμως καμία δισκογραφική δουλειά. Την ίδια περίοδο κάνει και το κινηματογραφικό του ντεμπούτο, ως πρωταγωνιστής στην ταινία του Αντρέα Θωμόπουλου «Ο Ασυμβίβαστος», ενώ ο ίδιος ερμηνεύει και το soundtrack της ταινίας, τραγούδια του οποίου αποτελούν κάποια από τα πλέον γνωστά του, όπως το «Να μ’ αγαπάς». Επίσης, συμμετέχει στην ταινία «Αλδεβαράν» με πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Πουλικάκο, η οποία προβλήθηκε μόνο στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Στη μικρή καριέρα του ως ηθοποιός περιλαμβάνεται και μια τηλεοπτική εμφάνιση στο σήριαλ του Κώστα Φέρρη «Οικογένεια Ζαρντή», που προβλήθηκε στην ΕΡΤ-1.

Η συνεχής αλλαγή συνεργατών σταματάει το 1980. Ο Παύλος Σιδηρόπουλος καταλήγει σ’ ένα σχήμα, τους «Απροσάρμοστους», που με λίγες αλλαγές παίζει μαζί τους μέχρι το τέλος. Το 1982 κυκλοφορεί ο δίσκος «Εν Λευκώ», ο οποίος αντιμετώπισε προβλήματα λογοκρισίας για 3 κομμάτια, για προτροπή στη χρήση ναρκωτικών και για προσβολή της δημοσίας αιδούς. Το 1985 κυκλοφορεί σε παραγωγή Δημήτρη Πουλικάκου το δίσκο «Zorba the freak» και το 1989 το «Χωρίς Μακιγιάζ» που είναι ζωντανά ηχογραφημένος στο «Μετρό».

Το 1990 ο Παύλος Σιδηρόπουλος, μπερδεμένος από καιρό με την ηρωίνη, αντιμετωπίζει προβλήματα με το δεξί του χέρι που παραλύει. Η επίσημη διάγνωση ήταν «πάρεση βραχιόνιου αριστερού πλέγματος». Το πρόβλημα με την υγεία του και ο θάνατος της μητέρας του λίγους μήνες πριν, τον έκαναν ψυχολογικό ράκος. Το φθινόπωρο το συγκρότημα άρχισε τις συνηθισμένες του εμφανίσεις στο κλαμπ Αν όπου ο Σιδηρόπουλος εμφανίζόταν με το χέρι δεμένο.

Στις 6 Δεκεμβρίου του ίδιου χρόνου, ευρισκόμενος στο σπίτι μιας φίλης του στο Νέο Κόσμο, πέφτει σε κώμα από υπερβολική χρήση ηρωίνης και αφήνει την τελευταία του πνοή κατά τη μεταφορά του στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός. Κηδεύτηκε στις 10 Δεκεμβρίου, στο κοιμητήριο του Κόκκινου Μύλου στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Πηγή: sansimera.gr

Μοιραστείτε το: Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *